Als abonnee van de Antieksite kunt u in november profiteren van een geweldige kortingsactie.

Als u zich voor 7 december aanmeldt, dan krijgt u 25% korting op een jaarabonnement.
Bovendien verlengen wij uw abonnementsjaar gratis tot 1 januari 2020.

Dan kunt u al die tijd uw antiek tonen aan de vele duizenden bezoekers die op de Antieksite op zoek zijn naar antiek.

Normaal kost een jaarabonnement op de Antieksite € 195 (excl. btw). U betaalt slechts € 146,25

Deze actie is nog geldig tot 7 december 2018.

Ja, ik meld me graag nog aan voor de november actie:

Even voorstellen

Het initiatief voor de Antieksite komt van Charlotte Maas (Maasbeeld) en Han Hoezen. Charlotte is webdesigner. Han is filmmaker.

Onze gezamenlijke studio staat in Rotterdam.
Wij delen (naast de liefde) een grote passie voor schoonheid en vakmanschap. En dan niet alleen in ons eigen vakgebied: in 2004 zochten wij een geschikte vitrinekast voor in onze huiskamer, maar de antiquairs die wij bezochten hadden niet wat we voor ogen hadden.
Toch moest die kast ergens in Nederland of België staan, daar waren we van overtuigd.
 
Dit bracht ons op het idee om antiek beter zichtbaar te maken op het internet, met een website die vraag en aanbod bij elkaar brengt. Na anderhalf jaar ontwikkelen, bouwen en testen konden we in 2005 de Antieksite lanceren.
 
Sindsdien is de site gestaag gegroeid tot het belangrijkste platform met aanbod van antiek van de vakhandel.
De Antieksite toont inmiddels zo’n 1.300 artikelen en wordt deze maandelijks door bijna 7.000 bezoekers bezocht.
 

Onze visie over antiek op het internet

De Antieksite is geen webshop. Wij vinden dat antiek niet geschikt is om te kopen zonder het eerst echt gezien te hebben.
Verkoop vindt plaats na persoonlijk contact tussen de potentiële klant en de handelaar.
De Antieksite is uitsluitend bedoeld voor de vakhandel en toont dus geen antiek of antiek van particulieren.
 
Antiek moet op het internet de kwaliteit uitstralen die bij de branche past. Stijlvol en zonder storende reclame van derden.
Het liefst met meerdere goede foto’s (klik hier voor fotografie-tips), en een heldere beschrijving en andere informatie.
De potentiële klant moet vrijuit kunnen rondscharrelen en zich laten inspireren door het aanbod, maar ook gericht en efficiënt kunnen zoeken.
Zo kunnen, volgens ons, antiek en koper het best bij elkaar gebracht worden.